Monday, June 22, 2009

Hai saya OC ! ini perut OC tau



Selamat malam! yela dah pukul 11.52! sat gi dah jadi pagi..apa saya buat depan pc ni.hehe banyak kerja la..kerja bertimbun-timbun..takpelah nakcari rezeki bukan senang ye.. harap-harap rezeki yang saya dapat ni diberkati..amin

Amirin nanti kalau kerja jangan pikir untuk perut sahaja..pikiaq sekali untuk keberkatan. selalu soal diri sendiri " adakah rezeki aku ni halal dan berkat hasil kerja aku selama sebulan ni? atau aku ada mengulor? adakah bila aku mengulor masa tu rezeki yang sepatutnya halal jadi haram? adakah waktu sepatutnya aku bekerja aku menghabiskan masa dengan hand phone? dengan sms? dengan men"joyah"? adakah rezeki aku halal?" ingat tu ye Amirin. semua nak masuk peyut amirin tau.

ni gambo yang tekde kena mengena, tapi mempaparkan bentuk perut OC ( oc stand for orange cat) yang di isi makanan ntah hape. atau dedak yang sahaja dimakan oleh OC? dedak tu whiskas lah..abah amirin panggil dedak kalau nak tau. OC tak suka makan ayam..hmm cerewet punya OC..

tapi saya lagi menyampah orang cerewet tentang makan. masin sangat la. airi sirap tawar la.bila saya rasa takde la teruk sangat. cerewetnye perut dia..isk isk OC punya perut tak cerewet pun. yela yela OC cerewet jugak sebab adake patut dia sepak buat main cekodok durian yang saya bagi dengan hati yang ikhlas. ceh ceh punya cerewet punya OC..

lepas ni kalo ada orang cerewet. panggil cerewet Chot. haa ok tak amirin. huk alo amirin dan tito daaa...ok laa saya pun nak tito..amirin mama coming!

1 comment:

ai.zii said...

ayyakk.. pn ayong, sy cerewet le bab2 mkn nih..huhu..jgn marah sy ye..nk jga bdn beb..xleh byk kolestrol..