Monday, January 17, 2011

m.a.n.u.s.i.a....


Sebelum apa-apa..
ini just luahan dan kumbahan dari hati paling dalam...sesi motivasi diri sendiri..
sapa makan cili dia yang raso podehnyo...



Korang kata pada aku " eh! kau dengar la cite haku nih..aku sedih ni..serius ni aku sedih...masalah besar nih..bla..bla.."

aku dengar aje..

Korang kata pada aku " alah..alah zila oi...akak ni ada lagi masalah...tulun la taip keje nih haa..akak tak reti la nak tekan mouse ni banyak2...ko la sahabat akakkk"

ok aku buat aje....

korang kata pada aku " anak akak lah paling cun..paling pandai..paling cepat pick up..paling...paling....tapi nape anak ko ni takde respon pun..?? ke anak ko...."

ok aku ngaku aje...

korang kata pada aku " alah..alah zila..bukan aku tanak buat keje ni..aku perasan sibuk aje manjang..pls ko sambung wat keje ni ye..jabatan dah call nak segera..aku sibuk ni..nak makan nasik lemak telur dadar"

orait aku sambung aje...

korang kata pada aku " zila ko setel la kemas sume barang-barang ni..tadi aku dah guna tapi malas nak kemas..hmm barang sume aku campak aje atas katil nih..ko setel kan ek..thanks zila..nasib ko ada kalo tak aku kena marah ngan akak Ngeng"

yela yela aku kemas aje




bila aku kata pada korang " korang..korang tadi kan aku kena .." .....

" eh! kak Ngeng masa bila pakai tudung belit-belit ni? wah pakai eye liner lagi..."

Aku tengok aje......


-- sampai bila? ---



No comments: