Wednesday, August 12, 2009

Apa saya buat weekend haritu..V3 (ditangguhkan)

tak dapat upload gambar lagi...maka tak dapat nak buat laporan Apa saya buat weekend haritu..V3. ..kabel kakngah poyos pi bawak balik..cet!

ooopps sebelum tu nak tanya kabo Cikgu Azmi! haiii..macam mana kelas? haa cikgu tuang kelas ehh!! hehe saja je bagi Cikgu Azmi tersenyum sesorang diri..

ok laa sempena bulan puasa yang akan datang so Tema hari ni adalah Bulan Ramadhan ye adik-adik..apa dia? ulang sekali lagi..yee betul Bulan Ramadhan..ehe bukan bulan Ramalan..salah tu sebut..cet ngarut..ini senarai pekara yang pasti untuk saya bulan Ramadhan ni..

1. tak dapat pi surau terawih..takpe terawih depan Mirin tahun ni..Mirin kena dok depan takut dia berenang-renang ntah ke mana hala.
2. Kena masak juga waktu siang..yela mirin nak makan bubur kan kan
3. Masak lebih untuk berbuka..yela sekali untuk sahor nanti..eheh

ok stop saya dan buat lawak yang berapa lawak..sebenarnya saya MC hari ni..maka MC saya bermakna bukan di isi dengan MC dari segi makna sebenar-benarnya..MC saya bermakna duduk umah..mandikan mirin pastu bagi Mirin makan..pastu dapat arahan menyiram pokok bunga yang dah nak kuning..opp cakap pasai siram.. saya dah ada landskap sendiri..nanti kakgah poyos dan anto kabel saya uopload! landskap ikut suka ati aku laaa..huu
lepas tu ceh boleh sambung lagi..kemas rumah..dan macam-macam lagi..itu MC saya....kalau pi keje boleh lagi duduk rehat sebab ada waktu rehat..tapi hati lega semua keja dah selesai..well done!

ok Khairul Amirin dah bangun....daaaaaa.....continue my MC laa

(MC= Masak, Mengemas, Membasuh, Melipat, Memandikan, Mengelap, Menyiram, dan Me me me...
C = Cuti (waktu cuti Sakit je)




2 comments:

ReeNDu said...

oi.. kabel da bg kat ayah laa jumaat aritu... cehh

Omak kepada Amirin said...

ohh ye kee hahaha